- otwarcie ksiąg rachunkowych na dzień rozpoczęcia działalności,
- opracowanie zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości,
- bieżący zapis dokumentów w księdze handlowej oraz rejestrach podatku od towarów i usług,
- prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów VAT,
- przygotowywanie miesięcznych rozliczeń podatku dochodowego CIT, podatku od towarów i usług VAT,
- zakładanie i prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie odpisów amortyzacyjnych,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez Główny Urząd Statystyczny,
- przeprowadzanie uzgodnień sald należności i zobowiązań,
- zamknięcie roku obrotowego, sporządzenie sprawozdania finansowego – w tym: bilansu, rachunku zysków i strat, cash flow oraz informacji dodatkowej,
- sporządzanie zeznania o wysokości osiągniętego rocznego dochodu CIT-8,
- pomoc przy formułowaniu uchwał oraz przygotowywaniu dokumentów sprawozdawczych do KRS i Urzędu Skarbowego.