6 października 2016

Obsługa Kadr i Płac

    • sporządzanie miesięcznych list płac pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę oraz umów cywilnoprawnych,
    • przygotowywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego osób zatrudnionych oraz umów cywilnoprawnych,
    • przygotowywanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy od osób zatrudnionych przez pracodawcę oraz umów cywilnoprawnych,
    • bieżące wyliczanie miesięcznych składek oraz sporządzanie deklaracji ZUS i przesyłanie ich w formie elektronicznej do Zakładu Ubezpieczeń

Społecznych,

  • sporządzanie oraz dostarczanie do Urzędów Skarbowych obowiązujących deklaracji i rozliczeń,
  • sporządzanie deklaracji PFRON,
  • sporządzanie na koniec roku kalendarzowego: zestawień przesłanych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, rocznych kart wynagrodzeń pracowników, informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy,
  • sporządzanie deklaracji i rozliczeń przeznaczonych dla pracowników.